6 ian. 2011

Expo: Acasă. Împăcare în culori

Vad ca asa site ca Unimedia nu-i pasa de ce se intampla in viata culturala din MD, in schimb au rubrica Mondem (urasc acest cuvant). Mai rau ca asa site 'krutoi' ca foto.md tot nu are treaba cu expozitiile foto din republica, probabil ca sunt preocupati cu alte chestii mai importante (a fost candva un site bun).

Intre timp, se deschide expoziţia maestrului fotograf Mihai Potîrniche, găzduită de Centrul Expoziţional 'Constantin Brîncuşi'. Indiferent pe cat de mult intelegeti in fotogoragie recomand sa va opriti pe la aceasta expozitie. Dl este printre cei putini care pot fi numiti fotografi maestri in MD. Are poze deja clasice.

Da, si are si cateva carti publicate, cu fotografii din Moldova. Aia cu peizaje ii foarte buna, chiar daca un pic scumputa (150lei, parca). Tot o recomand. Eu am procurat-o de la libraria .... aaaa ... Stefan cu Alecsandri, cred eu.

Enjoy!

UPD: dureaza pana la 16 ianuarie.

4 comentarii:

  1. Aaa... chiar multam ca ai zis, era sa o pierd :)

    N-am mai comunicat de mult timp cu dl Potarniche, iar expozitia, ca si cartulia cu peisaje(o am si eu) de fapt, este un "must".
    Maine e Craciunul pe vechi, asa ca presupun ca o sa fie inchis.
    Nu stii pana cand dureaza?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Rodica, nu stiu cat dureaza, dar cred ca va dura ceva timp. La Brincusi totul se misca suficient de lent.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte foarte faina expozitia :) Chiar iti multumesc ca ai scris despre asta, altfel era sa treaca fara sa aflu despre ea.
    Dureaza pana pe 16 ianuarie, daca poate cineva dintre cititorii tai mai vrea sa mearga.

    RăspundețiȘtergere
  4. merci Rodica. Am facut un update la post.
    Pacat ca asa expo (ca si restul de la Brincus si nu numai) nu-s aduse publicului larg.

    RăspundețiȘtergere