13 dec. 2010

doua poze





din vegas, desigur.

6 comentarii:

  1. Poza cu Prada building rupătoare !

    RăspundețiȘtergere
  2. Larry da prima? :) come on!

    da, a doua este unica poza care mi-o reusit din tot tripul la vegas. Defapt asi fi mintit daca asi spune ca m-am dus acolo sa fac poze ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Quant, U old dog :-)))

    Prima tot imi place, verdele din centru dă un time freeze effect !

    RăspundețiȘtergere
  4. bune ambele. tare imi lipsesc, ma da daca ai timp...

    RăspundețiȘtergere
  5. La cea cu Prada m-am uitat mult, dar aşa şi nu am înţeles nimic. Am intelectual disablity cred că... :))))

    Da prima rupe. Încerc să desluşesc preţul. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Lupul, totul ii ok. Daca te-ai uitat mult, inseamna ca poza ii buna :) nu are ea nimic sens in ea, doar ceva abstract.

    RăspundețiȘtergere