23 aug. 2010

iEmpire

Eu stau pe gânduri dacă sa-mi iau sau ba un iPad de la job. După câte spuneam anterior, este practic doar un reader, bunicel şi nu-i comp. Defapt Steve nici nu l-a numit tablet, doar labereii după iFignele cred ca este un tablet. Oricum, nu-i pe asta...

Eu urăsc AAPL tot mai mult şi mai mult. Marazmul de a nu utiliza un alt provider gsm decât alâ oficial mă depăşeşte. Vară, din greşala am făcut update la OS cu o zi de a ajunge în MD. Nu aveam chef şi timp să caut specialiştii moldoveni ca "sa-l dreaga". Până a apărut jailbreakul deja era târziu. Printre altele, tipul de la JailBreakMe îi tare maladetz. Doar un singur slide pe ecran şi bingo, iFigneau ii ruptă. Încă un pas (două apăsări de butoane) şi baga orice SIM card. Ca să fie clar, eu sunt cu toate mâinile şi piciorelele pentru respectarea dreptului de autor, copyright etc dar cu Apple chiar nu înţeleg care-i faza, şi de care puii mei copyright vorbesc când îmi interzic să-l utilizez câteva zile in MD fără a rupe contractul cu f.. ATT (între timp plătind din plin contul att).

Şi asta nu-i tot, steve depăşeşte chiar toate măsurile. Cică dacă văd ca i-am făcut nu ştiu ce (jailbraek şi unlocking inclusiv), apu gata, îl blochează ăia de la AAPL dacă vor. WTF să-mi explice cineva, va rog desigur.

Deamu nu ştiu cum să-mi conving morala, că să-mi ridic ipadul.

5 comentarii:

  1. Jobs îi trup dacă mai face aşa variante...

    O fi el Brand Messiah , da a reacţionat ca un mudak cu signal issue :-(

    Daca iei Apple revenue by segment , iPhone-ul aduce undeva 30% din total, iar daca nu era iPad-ul , paţanii erau in scadere trimestrul precedent...

    Android is near and very aggressive...

    Quant , aşteaptă Q1 2011 , uite ce mega pizdeţ o sa scoată ASUS !

    iPad nici nu pute pe langa gadget-ul ăsta !

    RăspundețiȘtergere
  2. lucru bun la ipad asta infinitatea de apps, care este totusi mai variata decat la droid. Sa-l vedem pe asta pe adroid ce va face. eu kak-to pesimist petnru ambele variante ... mie tablet nu-mi trebuie (deja am), dar un reader poate nu ar strica. Am frica ca ASUS va fi mai greusor, which is not what i want if any.

    RăspundețiȘtergere
  3. to Larry
    da' Steve vaashe ii mudac cu totu. si despre chestia cu antena si despre chestia ca tabletele de 7" sunt de kkt. El pahodu deam nu doarme bine noaptea stiind ca Android si BlackBerry il calca pe coada:)

    RăspundețiȘtergere
  4. author,
    i-a mai bine si ridica-ti Ipadul caci o sa cauti pina la infinit diferente intre tablete pina o sa te zaibesti))) shapu iar de la inceput:)

    RăspundețiȘtergere