19 mar. 2010

to Bat or not to Bat

cand am pus prima data mana pe Internet si posta electronica, utilizam PINE Arhaic, dar tare cool arata. Iti dadea senzatia de programer, cu o sumedie de short-cuturi. Mergea incet. Intre blocurile A si B a univesitatii XYZ nu era tras cablu optic pe vreame aia. Avand criza de scrisori dar dorinta mare de a profita de serviciul elitar ma abonasem la liste de distribuire electornice cu tot felul de rahat, care pana la urma tot nu le citeam. Apoi am aflat de The Bat! de la un coleg, prin anul ????:
- bai, il stii pe Stefan ...
- da, il stiu, si de Dos Navigator stiu
- apu iaca, pe langa DN patzanii au facut un super client de posta electonica. Se numeste The Bat! kruto arata, si chiar face treaba buna.
Ma luptam intre Fedora si Bat. Am optat pentru "patzanii nostri" pana la urma. Peste tot a fost The Bat! cu mine. Este facut bine. Mai exact este gandit bine. Are unele neajusnrui, mai exact chestii care mi-si fi dorit sa le aiba, dar ...
The truth is, I have to say almost goodbye to my lovely mail-client. Vrem noi sau nu, dar Outlook ii mai integrat si mai complex. De o saptamana tot ma chinui cu doi clienti e-mail, si ... I am giving up. Posta de baza trece pe Outlook.
Why? Cauza principala, The Bat este doar client e-mail, si gata. Fara Contacts, Calendar, ToDo, Notes. Lucruri de care ma folosesc prea mult ca sa existe in programe separate si fara comunicare intre ele. Un right click si email-ul devine to-do. Un alt click si contactul Z ii bagat in adl lkdsfj lista de contacte, care se sync cu iPhonul. Nu am luxul timpului liber. Timpul subcribe.ru a trecut in amintiri. Pe zi primesc 30-50 mesaje "po delu", buna parte necesitand "action", si nici unul cu prostii sau umor de oficiu de mana a patra.

Am spus partial trec pe Outlook, deoarece restul 5-6 conturi de email, inclusiv ala legat de blogul in cauza vor fi tinute pe The Bat! din nostalgie daca vreti, ei si din cauza ca mai putini sunt bagati in ..i..a...m....a care se va sync cu telefonul.

Ce-i trebuie The Bat! ca sa ma intorc inapoi (si da sa continui sa cumpar proga).
1) sync cu Outlook Contacts, cel putin
In plus ar fi bine ca aiba:
2) un address book cum scrie cartea si o utilita sa faca sync cu iPhone si alte prostii de telefoane
3) o agenda serioasa, bine integrata cu posta, si cu lista de contacte. BTW, google sucks la capitolul asta. Nu pot nebunii sa faca un birthDay reminder normal. Rusine fratilor programeri.
Cu alte cuvinte vreau un fel de Outlook dar mai bun, cu mult mai bun.
Sa le dorim sucese baietilor de la RitLabs. Nici nu stiu de unde da o ploaie, si apare proga dorita.

6 comentarii:

  1. Quant, da Thunderbird ai incercat ?

    L-o facut pe baza Bat-ului si parca are tot de ce ai tu nevoie...

    Trimite-mi adresa ta noua, daca asta din blog o abandonezi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Larry, nu adresa nu se schimba, si blogul inca ramane viu ;) pentru el inca voi utiliza The Bat!

    Am incercat Thunderbird, cred ca acum cativa ani. Nu mi-o placut. Era prea "syroi" si ... se simtia ca nu era terminat si ca-i gratis. I do not know. De regula imi place cat mai simplu, dar iaca cu mail-clientul ... complicat. ei si in plus mai este problema sync intre doua (trei) compuri si cu smartfonul. Ma mai uit, ca vad ca astea s-au miscat intre timp. thanks de sugestie.

    In general i hate MicroSoft, dar blin, au produse bune. Retul toti sunt inca in epoca de piatra ... :) cu tot Open Office si restul prsotiilor. That's the reality.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar acum? Eu am abandonat Bat-ul in vara 2004. Cam din aceleasi considerente.

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandru, apu poti sa-ti imaginezi cat de greu mi-a fost daca am intins-o pana acum. :) Chiar vroiam sa sustin baietii, dar ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Astazi Bat-ul mi-a facut o surpriza.
    In afara ca este luni si suna telefoanele si curg mesajele garla, programa a hotarit sa faca mofturi.
    Nu vrea sa arate mesajele din subfoldere, altele decat inbox si sent.
    Baietii de la service, dau solutii, dar nici una nu merge.
    Pierderea bazei egala cu pierderea memoriei...

    RăspundețiȘtergere
  6. Johnny, pentru asa ceva exista doar o singura solutie - backup.

    Cate ori ai pierdut ceva tare important, din date? Eu o data, dar mi-o fost suficient. Acum am un fel de paranoie, si tot cred ca nu-i suficient.

    Back-up, mai ales ca TheBat se backapueste simplu.

    RăspundețiȘtergere