6 mar. 2009

and the BLOGOVAT 2009 GOES to … (Partea III, Blog Personal)

Anterior: Partea I si Partea II

Astazi - partea finală Blogovăţ – Blog personal
Spre marele meu regret, blogosfera moldovenească este cu mult mai plictisitoare şi mai puţin inteligentă decât am crezut. Dacă luam media, atunci avem un blog de genul

- n-am avut net vre-o doua zile
- sfaturi cum sa tratez raceala. (dacă vreau sfaturi merg la specialişti si nu la babe vrăjitoare)
- si din nou religie. (OK, eu stiu ce-i logodna, so what?)
- Comunistii nu-s buni, votati ... really?
- sange de roman, rusii tre sa plece acasa.
- unire cu Romania, Limba Noastra si Votarea. Offff. tare plictisitor.

Pentru multe bloguri a fost mai mult decât suficient să mă uit peste Tag-uri si Categorii şi totul era clar.

Bloguri scrise de profesionişti sau artileria grea
* Mihai Bologan mihaibologan.wordpress.com
* Jurnal Economic Personal de A.Lupuşor lupusor.com/
* Tudor Darie de la Unimedia tudordarie.md/
Nu-mi este clar de ce nu-s în categoria bloguri de specialitate, mai ales că buna parte de publicaţii sunt parte din job-ul autorilor. Majoritatea materialelor sunt originale. Artileria grea deoarece este greu (imposibil) de comparat cu restul streamului de bloguri. Fără ezitări am apăsat butonul Blogovăţ.

Nu Prea
Găsim multe bloguri a jurnaliştilor. Evident întreţinerea unui blog este un teren excelent pentru antrenament, Dar! Din păcate sunt scrise prost, fără stil, şi dau senzaţia că răsfoiesc presa autohtonă.

Ceva undeva cumva mi-au atras atenţia:
bloggerica - multe chestii despre cum sa configurezi un blog. Nu-i vorba, toate le găsesc pe net şi nu ştiu dacă mă apuc să fac implementări zilnice pe blogul meu. Curios.

inconstantin.ro - un blog mai inteligent. Un stream de noutăţi şi observaţii personale bine selectate (clar se ţine blogul pentru a face bani). Ar fi popular, dar nu mai mult.

Incă cateva apăsări de butoane:
Un blog favorit (aproape să-l bag în blog-roll, sau chiar să-l)
* Ce zic eu - ceziceu.wordpress.com
O română bine pusă la cale. Publicaţii inedite, scrise uşor, cu umor normal la cap. Din aceeaşi categorie Decolteu decolteu.wordpress.com. La un moment apare senzaţia că ambele bloguri sunt scrise de o mână. Ultimul doar este mai brutal, şi cu fix pe câteva teme/subiecte care devin plictisitoare/repetate. Mai mult, decolteu ştie clar ce să scrie şi pe cât de intrigant s-o facă că să fie populară. Bravo ei, but not in my blogroll. BTW, despre design - it just sucks :) dar bine că nu-i negru pe negru.

Cam atât. S-a închis cortina.

8 comentarii:

  1. Mda, destul de entuziasmant. Ai cam depășit bariera, îți reușește poate să scrii la categoria financiar, dar la critică ești rău de tot (părerea mea)

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim :) rau de tot asta cum?

    prea rau sau rau prea bun?

    in fine, este alegerea mea PUR SUBIECTIVA.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...inca un handicapat care sufera de deficit de atentzie
    ...extrem de politicos sa te ascunzi in spatele multzimii shi sa aduci pareri de genu' asta

    Quant, da-i ignore la anonimi cu beshini in cap

    RăspundețiȘtergere
  4. haha, foarte interesantă descrie mi-ai facut :)) nici nu ştiu de să mă bucur să nu

    apropo, dacă ai anexat partea I si II despre reflecţiile tale despre blogosferă în articol, ar fi fost perfect dacă adăugai si linkurile la celelate pagini (partea I nu are nicăieri partea II si III, pe cand cea II o are doar pe cea I)...

    RăspundețiȘtergere
  5. ceziceu,

    da, lunkirile au fost adaugate in mod crescator. Nu-i grav ca nu-s, dar le punem, ca sa facem sa fie perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Asadar, au aparut rezulatele Blogovat:

    Eu am "prezis" locul intai la 3 din 4 categorii: blog media, blog de specialitate, si cel ami bun articol. Nici pe aproape nu a tinut treaba cu Cel Mai Bun blog personal, spre mare mea bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  7. merci pentru apreciere, la anul voi concura la categoria blog de specialitate. Pentru acest an nu mi-am pus scop sa ocup vre-un loc. Sper doar sa continue traditia cu Blogovatul si sa fie concurenta mai mare ca sa fie si mai interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru informatii interesante

    RăspundețiȘtergere