Ei, acum despre
1) odata ce ati cumparat Unimedia, si din cate se speculiaza nu cu putin, apu mai cheltuiti un pic si face un design mai pro. Amu ii jale scremuta de un kopkil care nu are nici o idei de culori, fonturi, dimensiuni si dinamica.
2) Sper sa nu preluati cuvantul SOCANT de la unimedia. In genere merita sa impuneti o lege interna pentru unimedisti "un titlu socant pe an", ca oricum mai multe nu se intampla. Restul sa fie titluri normale si nu racniri.
3) luati un cutit si rupeti din adancime tastele copy&paste. La redactori trantitile un CopyRight sigla in frunte (cum facea brad pitt in filmul lui tarantina) ca sa tina minte sa indice sursa de inspiratie. Lege interna, 3 copy&paste-uri pe luna pe site. Restul dati din cur si aduceti noutati.
4) utati de culoare rosie in titluri. It is sick.
Si ultima, care ma doare cel mai tare: in emisunea despre economie, va rog, cad in genunchi daca trebuie, NU folositi termenul "hartii mobiliare". Exista cuvantul ACTIUNI. Fiti primii!
ps: intrebare catre ASE-isti, profi si studenti. Care sunt terminii bursieri pe care ii predati/studiati? Chiar daca nu avem bursa, hai macar sa vorbim despre ea.
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergereLary, FOREX ;) si tot ii inainte.
RăspundețiȘtergereda, noi tot asteptam cu gura cascata Eco-fin-ul. Cum spune 'marele poiet' P.Stratan "speranta-i mare"